mia-

Direktlänk till inlägg 23 april 2012

Hur mycket orkar man med?

Av Mia - 23 april 2012 18:22

Nu är jag helt slut. Jag har ingen som helst energi. Jag orkar inte med de enklaste saker. Jag är darrig och extremt korkad.    Fryser och skakar...   

Fått åka hem från jobbet för att jag mår så illa. Har ingen kordination. Jag är helt väck....

Hur ska jag orka göra detta i kanske flera veckor till. Hur klarar man av det. Det ska vända efter 3 dagar..... jo då kände mig riktigt bra dag fyra.... men dippade på natten. Dippar varje kväll. Klarar inte av att hålla igång 12 timmar. Klarar än mindre av mitt jobb.

Jag pallar inte att bara ligga hemma och vänta på att kilona ska rasa av av sig själva. Jag har ett liv. Jag har ett barn som behöver en mamma. Jag har en häst som jag vill pyssla med. Det är vår, jag vill vara ute. Jag vill hålla lektioner jag älskar att stå på banan. Jag vill gå, springa,   jag vill väldigt mycket. Jusst nu fungerar ingenting.

Vilat hela förmidagen idag. gått en promenad i stallet ca 45min och sedan jobbat lite med Pelle i korallen. Trode jag skulle kräkas på vägen hem. Det bara jojjar.   shaken åker hiss.

Jag får min dom på onsdag. Jag hoppas att de har någe bra att säga då. För så här kan jag inte ha det. Antingen får de markant korta ner min flyt period eller så måste jag få öka på energiintaget på något bra sett. Jag kommer att svimma annars. Jusst nu räcker det att jag försöker prata så tror jag att jag ska kräkas.....   


Ne nu har jag gnällt klart för en stund.... vila lite. Sedan försöka få i mig en shake och hoppas att en stannar nere...


 
 
Ingen bild

Heike

23 april 2012 18:40

K R A M.....skickar en massa energi <3 <3 <3 !

Mia

23 april 2012 20:32

Tackar. Jo det behövs. Men det blir nog bra i slutänden... Men trodde inte att det skulle bli riktigt så här illa. Men skam den som ger sig...

 
Ingen bild

Ah

24 april 2012 00:50

Hej kompis!
Hittade hit efter ditt info på Fb.
Kom igen nu... kämpa på. F--n Mia... du har ju kommit långt. Släng upp fler bilder på kylskåpet med de "mål" du har framför dig. Du har helt och hållet psykisk terror just nu, men det känns gudagott efteråt när du är framme vid ditt rätta jag!!!!
Kom ihåg vad jag sa... det tar åratal att bli stor, men offra ett halvår av ditt liv, så har du minus på vågen. Lycka till! Kämpa vidare. Kram kram

Mia

24 april 2012 12:23

Jo då jag kämpar på.... Tänker inte ge mig. Hoppas bara att få lite hjälp imorgon hur jag ska kunna jobba vidare.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 7 mars 2013 13:29

Klädpaket storlek 50/52 Grön kortärmad 2 stjortor en vit en svart en beige tröja en grå tröja med 3/4 ärm ett par rebook träningsbyxor svarta ett par röhnisch träningsbyxor svarta med rosa detaljer ett par vita leggings   200 eller ...

Av Mia - 26 februari 2013 07:22

Såååå underbart skönt med sovmorgon. Fick sova ända till 6.40. Barnet var lite seg upp men jag längtar efter en underbar dag. Ska strax gå ut och morgonfodra hästarna. Sedan blir det lite stallpyssel. När Sofia kommer tillbaka från stan ska vi u...

Av Mia - 25 februari 2013 16:10

Ja då sitter man här i trappen igen. Tror att jag ska vadera detta trappsteg så det blir extra skönt att sitta på. Tur att det är kanon utsikt här ifrån iallafall. Sitter och tittar ut över stallet och väntar på att få se när Elise och Sweet ska...

Av Mia - 24 februari 2013 17:50

Har som sagt jobbat hela helgen. Men den har vart riktigt bra iallafall. Har kanon arbetskamrater som förgyller dagarna. Sedan har jag vart i stallet och myst med damerna. Igår var första gången Fresa markerat att hon blev trött och inte orkade...

Av Mia - 22 februari 2013 19:31

Idag har det vart verkliga toppar och dalar med bredbandet. Hade toppen motagning i soffan tidigare i kväll. Så jag lyckades se på film såååå nice. Nu ville de inte vara med alls så ny sitter jag i trappen och ser ut över gården. Hästarna är nattad...

Presentation


Livet runt Mia och alla hästarna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards